Kterak mi policie velkou radost udělala

Šli jsme takhle s Honzou nocí temnou, i když tedy na hlavní příliš tmy nebylo. Bylo kolem druhé v noci a my jsme procházeli ztichlými ulicemi, když tu náhle jsem za jedním plotem zaslechl něco, o čemž jsem si myslel, že je krtonožka. Honza hned zbystřel a šel se podívat blíž k plotu. V téhle situaci vidím přijíždět auto a hned mi bylo divné, proč jede tak pomalu, až nakonec zastavilo úplně.

Z okénka se vyklonil moc sympatický pán policista a s úsměvem se nás zeptal, jestli tam něco hledáme. Načež Honza řekl, že se jen přeme o to, jestli je tam ctvrček nebo krtonožka.

Policistu zřejmě takovou odpověď nečekal, nicméně na rozdíl od kolegy za volantam, který se podle pohybu jeho rukou chlámal docela dost, tento, který na nás prve promluvil to ustál a se smíchem dovětil, jesli prý tam nechceme třeba krást:-)

Tak jsme řekli, že ne a protože mě potěšilo, že policisté dělají parádně svou práci, popřál jsem jim klidný zbytek služby, nažeč nám pán u okénka odpověděl: "taky, taky".
Což ale nenechalo klidného Honzu, který je takový akční a hned se smíchem pravil, že my ve službě nejsme, což už policistu odřachlo úplně a se slovy, že myslel dobrou noc a přátelským mávnutím rukou zase auto zmizelo v dáli...

Oblíbené